Hobby Home Collection

Anul acesta a fost un an destul de greu,din punct de vedere financiar deoarece am avut foarte multe cheltuieli neprevazute dar si planuite.

Ne-am apucat de turnat placa la casa si de facut acoperisul ,acum dupa aproximativ 3-4 luni am terminat cu totul,chiar si zugravit,si nu ne-a ramas decat sa decoram casa.

Atunci m-am apucat sa caut si lenjerii de pat pentru fiecare,tinand cont de preferintele fiecaruia in parte,am intrat pe situl Cumparamisim ,deoarece am mai comandat de acolo si mi sau parut de foarte buna calitate si  la preturi rezonabile fata de ce gasesti in alta parte,si pe deasupra gasesti foarte multe categorii si modele, noi am comandat din Colectia De LUX HOBBY.

Pentru mezinul casei,care are doar 1 an si 4 luni am ales noi acest model deoarece inca este micut si nu are preferinte,de model,culoare…pana mai creste putin si atunci trebuie sa tinem cont si de parerea lui. Un model cu ursuleti de culoare albastra,fiind baiat.

SET Pentru Bebelusi HOBBY Din Bumbac 100% Calitate EXTRA Ponpon Blue Cod HB69

hb69-480x360

Pachetul contine:

– pilota pat 100x150cm

– Fata de pilota 100x150cm

– Cearceaf de pat 100x150cm

– Fata de perna 2 bucati 35x45cm

– Protectie schimbat bebe 45x65cm

– Protectie pat 45x210cm

– Perna silicon 2 bucati 35x45cm

– Saculet rufe murdare 1 bucata.

Este la reducere de la 600 la 349 ron,o reducere destul de mare.

Baiatul cel mare care are 6 ani si-a ales acest model,fiind mai mare a avut dreptul sa isi aleaga singur si tinand cont ca iubeste foarte mult animalele in special cainii a ales un model cu catei.

Lenjerie HOBBY Din Bumbac Poplin Cu Imprimeu 3D Digital Pentru Pat 1 Persoana Buddy Cod HB66

lenjerie-hobby-din-bumbac-poplin-cu-imprimeu-3d-digital-pentru-pat-1-persoana-buddy-cod-hb66-2726-480x360

Pachetul contine:

– cearceaf piota 160 x 220cm

– cearceaf de pat 160 x 240cm

– fata de perna 1 bucata 50x70cm

De la 380 la 199 ron.

Pentru camera noastra am ales un model floral dar in acelasi timp sa ii placa si sotului,pentru mine florile iar pentru el culoarea albastra :

Lenjerie Pentru Pat 2 Persoane HOBBY Din Bumbac Ranforce Camila Blue Cod HB37

lenjerie-pentru-pat-2-persoane-hobby-din-bumbac-ranforce-camila-blue-cod-hb37-2289-480x360

Pachetul contine:

– Cearceaf pilotă: 200 x 220 cm
– Cearceaf pat: 240 x 260 cm
– Faţă pernă 50 x 70 cm (2 buc)

De la 459 la 219 ron.

Cred ca am facut o alegere foarte buna, mai ales ca am tinut cont si de parerea fiecaruia.

O lenjerie frumoasa si de calitate te poate face sa ai un somn mai linistit,ceea ce inseamna ca vei fi mult mai odihnit si multumit in fiecare dimineata.

Ce parere aveti de alegerea mea?

Lasă un răspuns

