Produse electice

Inca de cand ma stiu sunt pasionat de electronica, imi aduc si acum aminte ca de mic copil atunci cand primeam o jucarie in special o masinuta , avion, elicopter, motoreta sau ceva de genul inca din prima zi le desfaceam de tot sa vad ce are inauntru. Eram foarte curios ce se ascunde intr-o jucarie, timpul a trecut si pe an ce a trecut electronica a devenit o pasiune tot mai mare. Acum la 30 de ani am ajuns sa lucrez chiar si in domeniu, sa repar produse electonice si multe altele. Multi zic ca este o meserie destul de banoasa dar necesita si foarte multa concentrare si pasiune. Imi place foarte mult ceea ce fac, lucrez cu multa pasiune si pun mult suflet atunci cand fac un nou proiect, mai ales daca este un proiect personal.

Dupa atatia ani am ajuns sa cumpar tot felul de produse electrice .Pentru a ma ajuta la repararea produselor cat mai usor si intr-un timp cat mai scurt, aceste produse sunt foarte necesare si utile in orice casa nu conteaza ca te pricepi sau nu, o data si o data tot o sa ai nevoie de ele, si eu sunt de parere ca mai bine le ai in casa decat sa apelezi la vecini sau la prieteni. De prelungitoare ma tot lovesc prin casa, niciodata nu am suficiente, fie ca pun un prelungitor la calculator si mai pun si o veioza pe timpul noptii, fie ca il mai iau prin curte sa conectez leptopul la priza, sau vreun proiector, la mine in casa nu lipseste niciodata benzile izolatoare,imi sunt de mare folos, becurile economice imi lumineaza casa, iar pentru afara am cel putin un proiector.

In zilele de vara, imi place sa petrec cat mai mult timp prin curte iar cum se lasa seara sa aprind un proiector in spatele casei iar lumina sa bata pana in fundul gradinii, sa vad toata splendoarea din gradina, florile inflorite iar asa copii se pot juca pana mai tarziu, chiar daca afara sa intunecat.

 

Lasă un răspuns

