Produse si accesorii pentru baie

Anul 2015 a fost un an destul de bun din mai multe puncte de vedere , am reusit sa punem bani deoparte dar sa facem si cateva investiti in casa. Imi place foarte mult sa ma ocup de decorarea casei, sa schimb din cand in cand cate ceva, sa nu las ca lucrurile sa fie la fel pe o perioada mai lunga de timp. Prima data am inceput cu dormitorul, am zugravit peretii intr-o nuanta deschisa de albastru, este culoarea mea preferata si am senzatia ca in permanenta in camera mea este senin, am schimbat parchetul deoarece era destul de vechi si am luat o nuanta putin mai inchisa decat o aveam initial, am vrut sa renunt la patul matrimonial si sa iau un coltar pe colt sa fie si destul de incapator pentru doua persoane dar sa am si mai mult spatiu in camera, am schimbat si perdelele si draperiile, am ales o nuanta maronie imi place sa fie putin mai inchis decat peretele.

Bucataria am renovat-o cam de un an de zile si nu a fost nevoie sa mai schimbam mai nimic, deoarece totul era aproape nou si cum a fost bine intretinuta nu am mai facut nici o modificare, in camera copiilor, am zugravit intr-o nuanta galbuie, o culoare calda si primitoare, am cumparat un pat etajat pentru amandoi, pentru a avea spatiu si pentru un birou atunci cand au lectii sau se joaca pe calculator, a venit randul sa le iau si o mocheta cu drum, pe care este trasat un drum, copaci, case… se pot juca in voie cu masinutele ca si cum ar fi pe strada.

Baia a fost o provocare destul de mare deoarece nu am vrut sa fie ca cele clasice,in nuante albastre, de mult imi doream sa am o baie rosie 🙂 poate suna o nebunie dar mie imi place foarte mult, emana mult romantism. Am luat obiecte sanitare de mare  calitate, deoarece baia este un loc unde este mult mai multa umiditate decat in orice loc in casa si de aceea trebuie sa fie materiale foarte bune. Gresia si faianta am luat-o rosie iar restul obiectelor sanitare albe, in sfarsit visul meu a devenit realitate, acum am baia pe care mi-am dorit-o din totdeauna. Dulapurile atat cel suspendat cat si cel de baza le-am luat mai maricele sa poata incapea mai multe obiecte, produse sau diverse lucruri utile. Noroc ca imi permite si dimensiunea baii.

 

Lasă un răspuns

